Doorgaan naar hoofdcontent

Posts

Posts uit oktober 21, 2012 tonen

Ook e-mail van het BBB ontvangen?

Zojuist ontving ik een e-mail van het Better Business Bureau (kortweg BBB). Zelf had ik nog nooit gehoord van dit instituut, maar het schijnt een aardig doortastend instituut te zijn als ik hun intimiderende toon zo beluister. Ze schreven mij het volgende (ik heb de Engelse tekst door Google Vertalen gehaald en ik geef er gelijk mijn commentaar bij in rood): Eigenaar / Manager (o, o... ze weten dat ik eigen baas ben, alleen 'Beste' kon er niet van af). Het Better Business Bureau heeft een in de bijlage genoemde klacht van een klant van u ontvangen met betrekking tot hun omgang met u. (Schrik! Wat heb ik ik fout gedaan? Bij welke klant? Gaat mij dit een klant kosten?) De adresgegevens van de betreffende klant vindt u terug in de bijlage. Lees deze bijlage goed en laat u adviseren door ons over uw positie en de mogelijkheden die u heeft om dit conflict op te lossen. (Een geluk bij een ongeluk: dit debacle is op te lossen, zo lees ik. Gewoon even de bijlage aanklikken. W...