Zelf had ik nog nooit gehoord van dit instituut, maar het schijnt een aardig doortastend instituut te zijn als ik hun intimiderende toon zo beluister.
Ze schreven mij het volgende (ik heb de Engelse tekst door Google Vertalen gehaald en ik geef er gelijk mijn commentaar bij in rood):
Eigenaar / Manager (o, o... ze weten dat ik eigen baas ben, alleen 'Beste' kon er niet van af).
Het Better Business Bureau heeft een in de bijlage genoemde klacht van een klant van u ontvangen met betrekking tot hun omgang met u. (Schrik! Wat heb ik ik fout gedaan? Bij welke klant? Gaat mij dit een klant kosten?) De adresgegevens van de betreffende klant vindt u terug in de bijlage. Lees deze bijlage goed en laat u adviseren door ons over uw positie en de mogelijkheden die u heeft om dit conflict op te lossen. (Een geluk bij een ongeluk: dit debacle is op te lossen, zo lees ik. Gewoon even de bijlage aanklikken. Wel goed trouwens dat mijn klant direct het BBB heeft ingeschakeld. Zo'n wond moet je niet laten etteren. Dan wordt de situatie alleen maar erger).
Als neutrale partij, kan het Better Business Bureau u helpen de zaak op te lossen. (Pfff...wat een opluchting). Vaak zijn dit soort klachten het gevolg van misverstanden en kunnen ze met eenvoudige middelen opgelost worden. (Klopt! Bijna alle misverstanden op aarde zijn te wijten aan miscommunicatie. Die jongens van het BBB zijn echt zo gek nog niet! Waarom heb ik nog nooit eerder van ze gehoord? Heb wel eens meer te maken gehad met misverstanden en ook toen had het BBB prima werk kunnen verrichten).
In belang van tijd en goede relatie met klant, BBB met schriftelijke verificatie van uw positie in deze zaak door 29 oktober 2012. (Ajj! Hier gaat Google Vertalen even de mist in. Maar goed, de boodschap is mij wel duidelijk. Ik denk dat BBB bedoelt dat ik de bijlage nu maar even moet uitprinB^$$^_+IH3884UV4B9939121*00%45R5E6...............
THIS COMPUTER IS HACKED!
DON'T USE THIS COMPUTER NO LONGER.
BUY A NEW ONE.
YOUR ONE OF THE VICTIMS OF THE BBB.
Reacties